Vážení pacienti/klienti či zákonní zástupci, v případě, že jste nespokojeni během svého pobytu na OB klinice a.s., máte právo podat stížnost.
Stížnost můžete podat zejména na:
a) postup zaměstnanců OB kliniky a.s. při výkonu jejich pracovní činnosti
b) kvalitu poskytované zdravotní, nebo související péče
c) úroveň komunikace zaměstnanců OB kliniky a.s.
Stížnost máte možnost podat touto formou:
a) ústně na recepci OB kliniky (pracovník, který stížnost přijímá, s Vámi vyplní příslušný formulář)
b) písemně (vyplněním příslušného formuláře a jeho předáním pracovníkovi OB kliniky)
c) elektronicky (e-mailem, do datové schránky - u7iffyr)
K přijetí stížnosti je na oddělení oprávněna vrchní sestra popř. vedoucí lékař či primář oddělení, na administrativním oddělení provozní manažer.
Vaše přijatá stížnost bude vyřešena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů ode dne jejího přijetí.
Sdělení (vyrozumění) o řešení přijaté stížnosti Vám bude doručeno buď emailem, poštou na Vámi sdělenou korespondenční adresu nebo datovou schránkou (OB klinika - u7iffyr).
Stížnost jako taková, fakt, že byla podána, její obsah i způsob jejího vyřízení jsou důvěrné a nesmí být sdělovány třetím osobám, které nejsou účastníky stížnostního řízení, vyjma případů, kdy je sdělení třetí osobě uloženo zákonem.