Upravit stránku

Vážení pacienti/klienti či zákonní zástupci, v případě, že jste nespokojeni během svého pobytu na OB klinice a.s., máte právo podat stížnost.

Stížnost můžete podat zejména na: 

a) postup zaměstnanců OB kliniky a.s. při výkonu jejich pracovní činnosti

b) kvalitu poskytované zdravotní, nebo související péče

c) úroveň komunikace zaměstnanců OB kliniky a.s.

Stížnost máte možnost podat touto formou:

a) ústně (pracovník, který stížnost přijímá, s Vámi vyplní příslušný formulář)

b) písemně (vyplněním příslušného formuláře a jeho předáním pracovníkovi OB kliniky a.s.)

c) elektronicky (e-mail, telefon, fax)

d) dle svého přání anonymně (při písemném či elektronickém podání stížnosti)

K přijetí stížnosti je na oddělení oprávněna vrchní sestra popř. vedoucí lékař či primář oddělení, na administrativním oddělení manažer kvality. OB klinika a.s. má pro tento případ formulář Záznam o přijetí stížnosti, který po vyplnění lze též vhodit do schránky na oddělení.

Vaše přijatá stížnost bude vyřešena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů ode dne jejího přijetí.

Sdělení (vyrozumění) o řešení přijaté stížnosti Vám bude doručeno buď osobním předáním, či poštou na Vámi sdělenou korespondenční adresu.

Stížnost jako taková, fakt, že byla podána, její obsah i způsob jejího vyřízení jsou důvěrné a nesmí být sdělovány třetím osobám, které nejsou účastníky stížnostního řízení, vyjma případů, kdy je sdělení třetí osobě uloženo zákonem.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Cookies jsou malé datové soubory, které vám usnadňují používání našeho webu a díky kterým vám budeme zobrazovat pouze to, co se vám líbí a nebudeme ukazovat zbytečnou reklamu. Více informací zde.

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Více informací zde.