Ortopedie

Obezita prokazatelně snižuje kvalitu života. Lidé s obezitou jsou více nemocní a trápí je řada přidružených chorob. Jednou z nejčastějších je onemocnění velkých kloubů (kyčel a koleno).

Ortopedie

OB klinika patří mezi nejmodernější zdravotnická zařízení v České republice. Nosnými lékařskými obory poskytované pé e jsou břišní chirurgie a ortopedie. V oblasti ortopedie zajištuje OB klinika pé i o kloubní onemocnění, zejména náhrady kyčelních a kolenních kloubů, a také artroskopickou léčbu.

Samozřejmostí je používání nejmodernějších operačních postupů a vysoce kvalitních kloubních náhrad. OB klinika disponuje mimořádným technickým a materiálním vybavením, které odpovídá nejpřísnějším evropským standardům. Na prvním místě je vždy pacient a jeho osobní potřeby a bezpečnost. K pacientům přistupujeme vždy individuálně a s respektem.

ORTOPEDIE – KVALITA A BEZPEČÍ PACIENTA

OB klinika spolupracuje se zkušeným týmem ortopedů a poskytuje pacientům celé spektrum ortopedických výkonů:

OB klinika používá kvalitní a ověřené kloubní náhrady. Kvalitní implantát v rukou zkušeného operatéra je předpokladem bezpečí a rychlého návratu do života pro naše pacienty.

Trpíte nadváhou nebo obezitou a trápí vás bolesti kloubů? Neváhejte a využijte našich služeb. Pomůžeme Vám od bolesti kloubů a zlepšíme kvalitu Vašeho života!

- Náš tým OB KLINIKA

Technické vybavení

OB klinika má moderní a technologicky vyspělé vybavení ambulancí, lůžkového oddělení a operačních sálu.

Lůžkové oddělení a operační sály

Lůžkové pokoje jsou nadstandardně vybavené. Na všech pokojích je sociální zařízení, televize a bezplatné WIFI připojení. Vše je v klidném, příjemném a rodinném prostředí, což přispívá k rychlejší rekonvalescenci. Operační sály jsou vybaveny nejmodernější technologií pro ortopedickou operativu.

LŮŽKOVÉ ODDĚLENÍ A OPERAČNÍ SÁLY

Totální náhrada kolenního a kyčelního kloubu

Umělou náhradu kolenního či kyčelního kloubu implantujeme pacientům s pokročilou artrózou a lidem, kteří trpí chronickou bolestí a ztrátou pohybu. Používáme k tomu cementovou, necementovanou nebo hybridní náhradu, přičemž vybíráme z různých typů použité protézy dle anatomických poměrů vašeho kloubu.

• Cementovaná náhrada je nejčastěji používaná kloubní náhrada. Obě části se upevňují v kosti pomocí speciálního cementu.
  • Necementovaná náhrada má delší životnost a je speciálně konstruována tak, aby mohla být implantována do kosti bez použití cementu. Kost v tomto případě prorůstá do upraveného povrchu kovového implantátu. Abychom mohli necementovanou náhradu použít, kost předtím musíme pečlivě připravit. Nezbytný je totiž přesný kontakt implantátu s kostí.
  • hybridní náhradě mluvíme tehdy, když jednu komponentu připevňujeme bez cementu (zpravidla jamka), a druhou komponentu připevňujeme cementem.
Náhrada kolenního kloubu Náhrada kyčelního kloubu

Artroskopie kolenního kloubu

Artroskopie představuje šetrnou vyšetřovací a operační metodu, při které vpichem zavedeme do kolene kameru a sledováním na monitoru prohlédneme celý kloub. Dalšími vpichy pak zavedeme do kloubu speciální nástroje, s nimiž operačně vyšetříme vnitřní struktury. Nejčastější indikací k artroskopii kolenního kloubu je podezření na poškození menisků, poškození chrupavek či poškození vnitřních vazů.

Výhodou artroskopie oproti otevřené operaci je menší zásah do organismu, menší otok, bolestivost, znatelně kratší doba rekonvalescence a díky tomu i rychlejší návrat k běžným činnostem. Máme také lepší přehled o stavu vašeho kloubu.

Chcete vyřešit své ortopedické potíže? Kontaktujte nás